Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jovi | użytkownik

imię i nazwiskoJowita adresBerlin zarejestrowany03.01.2007 @14:55:48 ostatnio na stronie07.04.2017 @16:13:05



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty259 komentarze18491 posty na forum232

komputer / sprzęt
Canon EOS 350D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dominikaad    07.11.2010 @16:12:00
dziękuję , pozdrawiam cieplo i serdecznie
_______
zapraszam na http://www.variart.org
~wojtekga    07.11.2010 @11:21:21
dziekuję Jovi i serdecznie pozdrawiam niedzielnie,
W.
~fingolfin5    05.11.2010 @09:08:57
lubię opowieści
~Lalka84    04.11.2010 @21:38:16
dziękuje
~eugi    04.11.2010 @18:38:15
_______
~AGATKA22    04.11.2010 @15:54:06
świetna oraz bardzo ciekawa galeria.
~yamachan    04.11.2010 @12:13:04
hej..dzień dobry..
[pozdrawiam]
+kamilakozlowska    01.11.2010 @11:36:59
dzięki ,świetna galeria
~kisiel666    31.10.2010 @19:52:00
dzieki za wizyte i komentarze//pozdrowienia
~elgrace    30.10.2010 @22:14:10
dziekuje przepieknie
~valori    26.10.2010 @16:58:31
dziękuje za odwiedziny i również pozdrawiam cieplutko
~JW    26.10.2010 @11:56:16
.......
_______
Zapraszam do ARTPUB GALERII http://artpubgaleria.blogspot.com/
~eugi    26.10.2010 @07:52:03
_______
~wojtekga    25.10.2010 @19:17:56
dzięki Jowito... to moje zdjęcie miało nazywać się przedmurze, czyli Wał Hadriana !
~dominikaad    25.10.2010 @19:09:20
Ja "latam" nieustannie
...jak mi sie zdarzy taki sen, to rano budzę się radosna, bo mam takie....poczucie mocy, siły.

A juz całkiem serio leciałam parę razy na paralotni..Marzy mi się skok z samolotu ze spadochronem taki mały bzik.
Dziękuję Jowito za wizytę
_______
zapraszam na http://www.variart.org
~Lalka84    25.10.2010 @15:54:32
~dominikaad    24.10.2010 @22:53:28
Dziękuję, bardzo bardzo mi milo
pozdrawiam cieplutko
_______
zapraszam na http://www.variart.org
-czarodziejoz    24.10.2010 @16:37:04
kłaniam się nisko

A
~fingolfin5    24.10.2010 @15:09:34
w sumie racja
~fingolfin5    22.10.2010 @18:43:13
ja wyjdzie to wyślę Ci zaproszenie ...dzięki i miłego wieczoru
~fingolfin5    22.10.2010 @18:36:40
ja może teraz pod koniec listopada a na pewno w kwietniu w warszawie
~fingolfin5    22.10.2010 @18:32:39
Właśnie nic dobrego ale ciągnę dalej to życie ....myślisz o jakiejś wystawię ??
~hans1975    06.09.2010 @09:50:29
~wzroko    06.09.2010 @09:32:30
cześć pozdrowienia z pochmurnego jasła z małą szansą na wypogodzenie
_______
przyjdzie śmierć i będzie miała twoje oczy...
!AndrzejO    04.09.2010 @19:42:07
Dzięki serdeczne!...
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 115 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt